Friday, May 10, 2013

So happy!

Jobbdagen är över.

Jag är SÅ lyckligt lottad!
Jag har just pratat i telefon med min stora förebild inom Fitness, Camilla Öhman!

Hon ska coacha mig i min tävlingssatsning nästa år! :-D
Och redan Nu ska vi träffas för en fösta konsultation.
Antingen blir det i helgen, då hon kommer hit till stan, eller så ska vi ses om 2 veckor när jag kommer till GBG.
Hon ska höra av sig till mig om tid ikväll :-)...
Jag lovar att mina ögon glittrar av lycka just nu!

Ni kan ju tänka känslan själva att få prata med och bestämma träff med en av Era förebilder! Det är stort för mig.

Jag är på gymmet och solar nu, väntar på att Beby ska komma, så ska vi köra axlar och triccar ihop idag.
Det blir en helkväll på gymmet, och det känns just nu så motiverande och skoj!

Happy Ragdoll!
Happy Friday!

Min coach.
Camilla Öhman.

No comments: