Thursday, May 2, 2013

Some moms...

Hej bloggen!
Idag har varit en ganska bra dag, dock har jag tagit några varv i känslokarusellen. Egentligen, och antagligen, inte av någon speciell anledning.

Vid lunchtid var jag åter hemma i stan, (efter prommis ute på läckö, OCH dessutom fått sett en skymt av kronprinsessan och prinsen),och såklart upp på gymmet några timmar för ett axelpass :-)... Älskar att köra axlar, får en helt outstanding pump och det gillar jag, det motiverar mig :-)...

(Ja!, jag är en av de där tjejerna som hellre ser på mig själv i spegeln, än på andra i gymmet ;-P...)

I eftermiddag har Tor blivit ett par skor, och ett par stövlar rikare.
Tack mamma och mormor och morfar som sponsrade till detta :-)
Tor är såklart nöjd, och har gått omkring här hemma ikväll med sina nya skor på sig ;-)...det minns jag att jag också gärna gjorde när jag var liten, och fortfarande gör faktisk, är de nya, ska det kännas in lite ;-)

Efter läggdax med bamsetidningen som kom i brevlådan idag, så kom jag ut på en härlig kvällspromenad, och med världens bästa vän, ( Beby), i telefon så gick kvällsrundan SÅÅ fort :-D

Nu är det läggdax för denna maman.
Först ska jag bara försöka läsa ut de sista sidorna i den där boken som jag har hållt på med en evighet nu...

Godnatt bloggen!
PoK/ Trasdockan

Så vill jag bara avluta med detta, (för mig), helt klockrena citat!
That IS so me! Mother fitnessRagdoll ;-D

No comments: