Wednesday, May 22, 2013

En hyllning!

Hej bloggen!
Hipp hipp hurra för mina boobisar som fyller 1 år idag :-D.

Är ju såklar bara tvungen att hylla dem lite här på bloggen eftersom det faktiskt är den 22a maj idag, och exakt ett år sedan jag opererade mina bröst.
Inte en sekund har jag ångrat mitt beslut om det, och det visste jag såklart redan då.
Det är ju faktiskt så att det varje kvinnas rätt att känna sig just kvinnlig i sin kropp, och det var något jag saknade innan operationen.
Den lyckan jag kände när jag hade gjort mina bröst var nästan euforisk.

Jag rekomenderar det till alla Er som funderar och drömmer om det. :-)

Ett år sedan, efter uppvaknandet. <3 Lycka!

Jag jobbar i ledsagargruppen i eftermiddag/kväll, så idag ska Danne hämta Tor på dagis.
De ska försöka komma iväg till parken och spela fotboll, om vädret tillåter, och så ska de äta hamburgare :-).
Jag är så tacksam att Danne hjälper mig med Tor när det behövs.
Mina godingar <3

Blog ya later! Då blir det träningsinlägg ;-)
Have FAB!
PoK/ Trasdockan


No comments: