Tuesday, May 14, 2013

Stöld, PowerWalk, och tacksamhet

Fy tusan vad trött man kan bli på idiotiska människor!
Danne kom hem från Innebandyn... Utan cykel! Den hade hunnit bli stulen på den timmen som han spelade.
Jävla folk som inte kan skilja på sitt och någon annans!

Inte för att chansen är stor, men om någon sett nått skumt vid wennebergsskolan mellan 19.30 och 20.30 ikväll (14/5), så kan Ni ju höra av Er till polisen i Lidköping.

Jag gick iaf ut på en 30minuters PW när Danne väl kommit hem. Jag gillar mina kvällsprommisar, de ger mig så mycket i min ensamhet :-)...

Nu ska jag strax lägga mig.
Ska ju jobba imorgon och börjar tidigt.
Men först ska jag tagga ner i soffan en stund.

Vill bara avsluta detta inlägget med att säga att jag ÄR så oerhört tacksamt för allt fint i mitt liv, min son, mina förutsättningar, mitt jobb, min träning, min familj, mitt hem, mina relationer till de människor som betyder mest för mig, och relationer till andra glada och härliga människor i min omgivning...
Ta ingenting för givet, och kämpa för Dina drömmar och Din rätt att uppfylla dem!

Godnatt FABULOS you! <3
PoK/ Trasdockan



No comments: