Wednesday, May 15, 2013

Så musklerna blöder!

Seriöst!
Idag har jag varit med om mitt livs tuffaste benpass.
Jag hade Stefan med mig som pushade mig till mitt yttersta, och TRO mig, jag skrek!!!

Mina muskler var så blödande, köttade, pumpade, och helt krossade när jag var färdig!
Smärtan i mitt ansikte var villja, tårarna var styrka, och mitt mentala tillstånd var min livlina.
Tack Stefan för Du tar dig tid att gå igenom styrkeövningar för de olika muskelgrupperna.

Jag kan ju passa på att stoltsera med att jag körde ett set squats 5 a' 70kg!
Det trodde jag aldrig ens själv att jag skulle klara av.
I benpressen köttade vi på med 160kg!, blir det inte ASS av det, så småningom, lär det aldrig bli det ;-)

Ha en jätteskön kväll bloggisar!
PoK/ Trasdockan

Får väl se om jag kan gå imorgon, när vi ska ut på prommis med friskvården på jobbet ;-) Haha!






No comments: