Wednesday, May 22, 2013

Ryggpass med marklyft

Dagens träningspass i förmiddags bestod av rygg!
En stor muskelgrupp som jag behöver prioritera .
Stefan var med mig och visade lite övningar.
Marklyften, (som jag typ aldrig har kört förr), was A bitch!, men jag ska allt hitta rätta tekniken vad gäller dem också ;-)

Jag måste bara säga, att jag har verkligen tur, som har både Stefan och Camilla som stöttar och coachar mig på min väg mot tävlingen nästa år.
Två helsköna personer som är fulla av erfarenhet och kunskap på området!
It's A blessing!
...och inte att förglömma, min egna motivation och inställning, den är det viktigaste :-)

Det var ett intensivt och svettigt träningspass, givande!
...och fick mig att glömma träningsvärken i mina ben och min rumpa, för stunden ;-)
Slår vad om att jag kommer känna den sköna ömheten i ryggen imorgon ;-)...


Kolla in mina nackmuskler ;-)...

Dax att fortsätta jobba nu.
Slutar 21.00.
PoK/ Trasdockan

No comments: