Friday, May 17, 2013

Back workout och sommarvärme

Idag känner jag mig het, bloggen!
Solade 30 min innan träningen idag, sedan ryggpass, spinning, fortsättning på ryggpass och mage.
Motiverade mig med att titta i BODY under mitt gympass idag ;-)...
Hamnar jag på pall nästa år när jag tävlar, kommer JAG att vara med i tidningen...
Och det vill jag ju såklart!

Feeling hot, i takt med det fina vädret som har kommit till oss :-)...
Så har klätt mig i lite avslappnade sommarkläder idag och tog fram mina sommriga kilklackar för en sväng till affären förut.

Jag tycker det är fräscht och bekvämt att inte ha något smink när det är sommarväder.
Känner mig happy idag!

Haha, vilket totalt osammanhängande blogginlägg det blev.
Nåväl;
Hoppas att Ni bloggisar också har en fantastisk dag!

PoK/ Trasdockan



No comments: