Thursday, May 23, 2013

En bra dag, en nyttig dag...

Godkväll bloggen!
Jag och Tor har varit ute efter dagishämntning. Vi åkte till lekplatsen och bakade sandkakor och Tor plockade en fin bukett blommor till sin mor ;-)...
Gullunge!




Nu har det badats, ätit middag och Tor önskade "någon godsak" efter maten, så iväg bar det till kiosken.
Nu bara vi väntar på att "Halv åtta hos mig" ska börja, sedan blir det läsning och läggdax.

Jag måste säga att det har varit så skönt att vara ledig idag, och dessutom känner jag att jag har fått gjort en hel del nytta, både hemma, och under det intensiva 3timmars!!! Passet i gymmet i förmiddags. Haha, 9.30-12.30...Inte klokt ju...Och inte kollade jag på klockan en enda gång under de tre timmarna.
Jag har verkligen fått bra hjälp i gymmet med träningen, och det har lett till ökad intensitet och motivation! :-)

Ha en god kvällsstund nu.
PoK/ Trasdockan



No comments: