Thursday, May 30, 2013

Todays shopping...

Dagens shopping blev aningens blandad, från "must-Have", till impulsköp...

Anledning från början att jag gav mig ut var av den anledning att jag var i desperat behov av införskaffa en köksvåg, för att säkert få i mig exakt rätt mängd av all mat enligt mitt kostschema som jag fått av Camilla.
Alldeles uppenbarligen går det inte att bara gissa mig till exakta gram, eftersom jag inte har gått UPP i vikt, på dessa två veckor.
Men nu ska jag väl få ordning på det också ;-)


Hittade grymt fina träningsskor på Stadium.
Inte på inköpslistan direkt, men Inte helt onödigt faktiskt, även om jag köpte mina "Asics" förra månaden.
Dessa nya kan jag nu ha i gymmet och träna i, de duger för ren styrketräning och indoor-cardio...
Så kan jag ha Asics-skorna för utomhus-cardion :-)...
...och så lite impulsköp till min skatt givetvis...
Han kommer antagligen bli sååå glad för skorna.
Typ sådana visade han mig på dagis, att hans bästa kompis hade, och Tor ville så gärna ha sådana han också, sa han själv, då iaf ;-)...

Shopping är som bäst, (enligt mig), när den är otvingad och ger bra resultat ;-)...

Nu ska jag och Danne strax åka och hämta Tor på Dagis.
Det är picknick för alla föräldrar och barn på gården i eftermiddag, och vi har lovat att komma med.

PoK/ Trasdockan 

No comments: