Sunday, May 19, 2013

Grattis till VM-guldet Sverige!

Wohoo!
Grattis Sverige till VM-guldet i ishockey!
Inte för att jag är så insatt, men ändå kul att de vinner :-)

Jag är hemma från jobbet, har pratat i telefon med Beby och ätit mitt kvällsmål...OCH sett hockeyn med ett halvt öga ;-)...

Imorgon kommer min skatt till mig redan klockan 07.00, dagis har stängt imorgon och Marcus jobbar.
Jag ska på en timmes möte imorgon eftermiddag, men han får följa med då helt enkelt, dessutom får han följa med till gymmet också.
I övrigt får vi se vad vi hittar på, det har varit ovanligt många dagisfria dagar de senaste veckorna, och underhållside'erna börjar tryta.

Nu ska jag chilla i soffan innan det är dax att sova.
Ha en fortsatt bra guldkväll bloggisar ;-)
PoK/ Trasdockan

Också en liten tankeställare till alla Ni;

No comments: