Tuesday, May 14, 2013

Övning ger färdighet...

Jösses! Do I've got some work to do!?!?
Jag har passat på att öva lite posering här hemma eftersom Tor sover och Danne är och spelar innebandy.

Jag tänker att övning kan man ju aldrig vara för tidig med, och eftersom jag har en del poseringsövning att göra så kan jag lika väl börja nu, 1 år innan tävling.

Dessutom tycker jag att det är ett jättebra sätt att SE sig själv, lära känna sin kropp och se vad man behöver träna mer i gymmet ;-)...
...och så är det KUL...och svettigt eftersom man försöker spänna och samarbeta med alla muskler! :-D

Hoppas ni har en trevlig kväll!
PoK/ Trasdockan







4 comments:

Kati said...

Måste bara säga att GALET vilken snygg kropp du har ... avis blir jag ..

Linda said...

Tack för din komentar Kati. Ha en bra dag!

Anonymous said...

Grym kropp

Linda said...

Tack "anonym" =)...