Monday, March 15, 2010

Dagen hittills...

Vi har hunnit med en del idag.
Café Grace, och jag fick fika i lugn och ro då Tor sov utanför i sin vagn, lagom tills det var dags för sångstund och fri lek för barnen ;-)...

När vi kom hem, kom också M för att starta min bil och ta med den till jobbet, så vi fick familjebilen och kunde äntligen ge oss av in till stan...Nu gällde det bara att jackan fanns kvar som jag förälskade mig i i lördags när jag och mamma var på shoppingspree ;-)...och gissa vad...det fanns den! (Se föregående inlägg)
Nu har jag en jättefin färgklick till vårjacka och det bästa av allt var att den var på rejäl rea ;-)...
Sedan uträttade vi lite andra släpande ärende som käns skönt att vi har skakat av oss nu...

Vi kom hem för ca 30 minuter sedan och jag har hummit med en del här hemma sedan dess...Tor sover nämligen i bilen och barnvakten får hålla vakt,...medans dess tänker jag fortsätta att plocka här hemma...

Njut av solen! Be FAB!


Tor just nu!
När vi var på stan passade vi på att hämta ut boken på biblioteket, som de får av BVC och bibloteket i 1årspresent..."Min första bok"
Den vill Tor inte släppa tagen om nu ;-)

No comments: