Wednesday, March 3, 2010

En sån dag...

Under denna dagens gång hittills så har jag verkligen befunnit mig i olika sinnestillstånd...Från skräckslagen och panikslagen mamma, till förhoppningsfulla och superglada mamma Linda. Snacka om att en dag kan ha mycket att bjuda på ;-)...

Jag och Tor är nyss hemkommna från mysig fikadate hos Moa och Isa.
Tor och Isa är verkligen 2 vildingar och har lekt och busar fram och tillbaka hela tiden...förutom en liten mellanmålspaus för att hämta nya krafter ;-)...

Jag och Moa har, (som vi brukar), pratat om allt mellan himmel och jord och drukit kaffe.
Jag blir alltid så glad av att träffa Moa. Härligt med vänner som man har så mycket gemensamt med.
Tack för en som vanligt trevlig fikastund =)

Tor sover just nu och jag ska försöka hinna med lite städning innan M kommer hem och jag drar mig iväg till gymmet för att spinna lite...*härligt*...
Hoppas ni njuter solen och fågelkvittret!

No comments: