Thursday, March 18, 2010

OBS, tråkigt inlägg!

Jag hör till dem som oavsett framgång eller motgång i livet alltid vill se det positiva i allt, och försöker verkligen att vara positiv i det mesta...
Särskillt här på bloggen så vill jag koncentrera mig på att i framtiden få minna allt det braiga, och inte de stunder jag helst vill glömma NU!...
Men here goes...

Livet verkar välja att fortsätta dela ut "bitchslaps" till mig...
Det är svårt att koncentrera sig på det man ser fram emot och det man tycker om, när oturen är "in my face" hela tiden.

Som jag skrev i bloggen en annan dag, så var förra veckan en vecka som jag upplevde jobbig...och tyärr verkar det som att även denna veckan ska sätta mitt tålamod på prov...

Jag har helt klart en period just nu där lyckan och framgången befinner sig långt borta från mitt liv...

Jag önskar att M inte behövde jobba över ikväll, för jag skulle må lite bättre om jag fick åka till gymmet och svettas ut lite besvikelse och frustration...

Tråkigt inlägg...men imorgon är det fredag!

1 comment:

Anonymous said...

vad är det som är så jobbigt?