Tuesday, March 16, 2010

Soliga tisdag!

Det är tisdag och våren fortsätter att smyga sig på med strålande sol.
Idag ska vi såklart åka och bada på förmiddagen, och i eftermiddag får vi trevligt promenadsällskap av finaste Karolin...

Jag har tränigsvärk i magen efter gårdagens hårda tränigspass där jag fokuserade mycket på just magen...det käns underbart ;-)...men eftersom jag körde kondition och styrka igår och skippade spinningen så sprätter det nu i benen efter imorgon då jag ska spinna...*längtar*

Ha en toppendag!


Färdigpackade inför bad.
Tor har just somnat, eftersom han även denna morgon var tidig upp ;-)...

4 comments:

cavaprincess2 said...

Superfin jacka! Jag funderar på att köpa en turkos vårjacka men jag vet inte riktigt om jag är där än där jag kan bära en färgglad jacka.... änsålänge får den förbli svart :) Jag kommer ner på kvällen på skärtorsdag och har inte bokat någon biljett upp än så det är bara säga vilken dag som passar dig bäst! Jag kommer ha tenta precis innan jag åker hem och vara väääääldigt sugen på tenta-cava-fest :) Kraam

Linda said...

Ja!, men kan inte du komma på långfredagen då?
M är på bowlingfest hela dagen och kvällen så det kommer bli en lååångfredag om inte jag (och TOR) får något sällskap...mmm jag lägtar efter att frossa i cava ;-)...och jag lägtar efter att träffa superkuliga dig!

Linda said...

Btw; Du skulle vara jättefin i turkos! ;-)...
Jag är själv lite sån att jag gärna håller mig till svart/ vitt eller beige...men i år bröt jag det mönstret =)...

VB"mamma" said...

Måste ni bestämma dejt på bloggen?? Jag blir sotis!!! =( xx