Tuesday, March 2, 2010

Godmorgon från frukostbordet


Update; Dessa ostkuber köper jag till Tor ibland. De finns i olika smaker och är populära av både honom och mig och M ;-)...
Finns vid mjokosten i mataffären...
Godmorgon bloggen!
Jag och Tor sitter vid frukostbordet och njuter av solsken utanför fönstret.
Tor drygar ut frukostvällingen med vindruvor och skinkostkuber, mendans jag knaprar en inte alls smakfull knäckemacka och dricker nyponsoppa, (fy för förkyldning, man känner ju ingen smak eller lukt).
Jag känner mig ändå bättre idag på morgonen än jag gjorde igår morses, så det är ju possitivt.

Idag ska jag och Tor åka till babysimmet, och i eftermiddag har vi 1årskontroll på BVC. Vi ska försöka hinna med en sväng till stan innan BVC då vi har lite ärenden att uträtta =)...

Önskar Dig en bra dag, och lots of sunshine today!
PoK/ Trasdockan!





Vindruvor is still going strong, och nya favoriten är "Cheez and Fun" ostkuber...

2 comments:

Elin said...

Ostkuber låter spännande! Är det speciella för barn, eller är de för vuxna med?
Hihi, vi ska också på 1-års kontroll idag. Hoppas det går bra för er!

Linda said...

"Cheez and fun for anytime" heter dem och kommer från "skrattande kon". De finns vid mjukosten i mataffären, i olika smaker. De är lika väl för vuxa ostbrickan, som till mellanmål får bebisen...och supergoda ;-)...