Wednesday, March 10, 2010

Babyrytmiken startar idag!

Igårkväll blev det ingen bloggning av, då jag hade en lite jobbig kväll...
Vissa dagar är bara inte ämnade att sluta lyckligt.
Igår var en sådan dag, men det är i de tillfällena man verkligen måsta uppskatta och känna tacksamhet för vad man har...Jag är så otroligt lyckligt lottad som har min fina lilla familj som jag älskar, och älskas utav...

Idag satsar i alla fall jag och Tor på en mysig dag hemma i byn. Babyrytmiken startar idag, och det innebär ju fika och sångstund i trevligt sällskap och såklart tar jag och Tor oss en härlig promenad både dit och hem...hoppas solen tittar fram snart också ;-)

Vi har tändt underbara doftljus här hemma och eftersom Tven inte verkar fungera idag så får det bli Nalle Phu för Tors del även denna morgon =)...Nu ska jag ta mig en härlig kopp kaffe och sätta mig på golvet med Tor och hans leksaker...

2 comments:

sandra said...

heeej..=) ååå Tea är sjuk så vi kan inte kommma på babyrytmiken.. =( och nästa vecka är vi bortresta såååå typiskt att hon är sjuka idag.. men men.. hoppas ni får de super mysigt =) ha de gott så ses vi! kram

Linda said...

Ja, vi saknade er allt, men så kan det ju vara ibland. vi hoppas att ni kan komma om 2 veckor då. ha så gott på resan! kram