Tuesday, March 23, 2010

Tisdag!

Just nu sitter jag här med mitt kaffe och väntar på att det ska komma en rörmockare. Vill ju lämna fina rör innan vi flyttar så han skulle komma och "spola" eller vad det hette. Varför säger de alltid bara att de kommer "någon gång under dagen", då får man ju sitta och bara vänta...

Tor sover gott efter babysim, men har varit lite krånglig med maten de senaste dagarna igen, så jag börjar bli lite smått frustrerad över denna matvägran som tycks sätta in när nya tänder kommer...Men jag är väldigt tacksam över dessa veckor som har varit då han ju har ätit riktigt bra, det både käns och syns på honom...men hoppas bara att denna perioden ska gå över snart igen, förra gången var han ju ordentligt sjuk i samband också, vilket jag hoppas vi kan slippa nu...

Ikväll ska vi åka till svärmor och svärfar för jag och M ska fortsätta "make overn" på våra nya köksmöbler =), det är roligt att måla!

2 comments:

Ida said...

Ser jätte fina ut era köksmöbler,kommer bli super!!

Linda said...

Ja, vi hoppas absolut att dem blir bra. Valde att måla dem vita då den brunröda färgen som var innan inte riktigt kommer att passa i vårat nya kök.
Så måste ni ju komma och prova att fika vid dem också, när de väl har kommit på plats ;-)...Ses borta på babyrytmiken sedan!