Thursday, March 25, 2010

En hemmadag med lite to-dos

Tor just nu; morgonmyser framför bolibompa

Det blir en hemmadag idag, och jag ska försöka att ta vara på tiden genom att packa och städa lite här hemma. Jag har ju faktiskt legat på latsidan med packningen de sista dagarna ;-)...
Vi ska väl försöka hinna med en promenad också och känna lite på våren där ute...sen i eftemiddag ska vi träffa min mamma.
Jag ska dessutom ringa till frisören och beställa klipptid åt Tor...
Det är verkligen dax för honom att få sig en ordentlig klippning genom hela håret, och inte bara i luggen och nacken...men till det känner jag ändå att proffshjälp behövs...hoppas bara att de klipper så små barn...det kanske inte hör till vanligheterna?...
Kul om Tor kan vara fin på sin gammelmormors stora födelsedagskalas som är nästa vecka...och i påsk!


Hårfager!


4 comments:

sandra said...

Tor är ju sååå sööööt.=) kram på er

Linda said...

<3, Tack! Det var ju så länge sedan vi hade träffat er, men snacka om att Tim har blivit stor nu!...och han är också jättesöt...precis som sin storasyster =)...

Sofia said...

Guuuud vilket härligt kort på TOr det nedersta. Underbart sött!! Kram Sofia

Linda said...

El Toro =)...Tack ska du ha! Hoppas ni har det bra och får en härlig helg!