Tuesday, March 2, 2010

En nyfikan son kräver tålamod och tid...

Babysimmet var som vanligt väldigt mysigt...och den där halvtimmen gick lika snabbt som den alltid gör.

Nu för tiden ska ju Tor mest gå själv också när vi ska någon stans. Idag skulle han gå själv in till badhuset...men som ni säkert förstår så innebär detta en del tålamod och tid från min sida ;-)...
Tor började med att gå åt andra hållet, och ville absolut inte vända och gå mot entrén...När vi väl kom in så var det äldre skolbarn inne i entrén som såklart var mycket intressantare att titta på och lyssna till än gammla vanliga mamma så där blev vi också fast ett bra tag innan vi fick våra inträdeskort och sakta drog oss bort mot omklädningsrummet.
Tuuur att vi hade gott om tid på oss, för jag tycker ändå att det är så kul och såklart viktigt att Tor är nyfiken och vill lära sig själv...och vill gå själv...sådant får ta tid känner jag ;-)...

"Gå du mamma...jag kommer när jag har utforskat denna sidan av parkeringen..."

No comments: