Sunday, March 14, 2010

Ledig helg...

Jag har inte jobbat någonting denna helgen...första helgen på många som jag faktiskt har varit helt ledig ;-)...har känts rätt bra faktiskt, men liiite tomt också.

Denna söndagen har jag och Tor spenderat förmiddagen på tipspromenad med Jessica, Conny och Elliot, medans M och Niklas flyttade lite möbler...mycket som ska fixas med inför flytt och nu har vi så smått kommit igång så det käns som det närmar sig ;-)...skönt dessutom att veta att vi har kommit igång i god tid, och att vi från och med nu kan flytta lite "pö om pö"...

I eftermiddag har jag och mamma gått en lång prommis i härlig sol, och jag får säga att vårkänslorna är numera ett faktum...(inte bara hos mig tror jag ;-)...
...känner mig nog lite solbränd i ansiktet faktiskt ;-)...(önsketänkade)


Familjen bestämde sig för att promenera bort till återvinningstationen igårkväll/ eftermiddag med lite skräp...
Glammigt värre ;-)

Hoppas att Du har haft en härlig helg!

2 comments:

annett said...

gud vad han går bra själv den lille godingen. Igår så bakade han sockerkaka med farmor, han var lite rädd för elvispen när han skulle hålla i den. Så han fick en egen vanlig, det blir lite klen men vad gör det. Han ser ut som han tycker om att vara med och greja

Linda said...

Han är alltid med och grejar...även om det ibland kan resultera i att sker och ting tar lite mer tid än det borde ;-)...