Tuesday, March 9, 2010

Kaffe med kanel och Nalle Phu...

Godmorgon Bloggen!

Efter möte igåreftermiddag och ett rejält träningspass på gymmet så var jag mör i huvudet och i kroppen igårkväll, så när Tor hade kommit i säng och M var på innebandy låg jag på soffan och orkade inte lyfta ett finger medans jag kikade på "Familjen Annorlunda" och "Svenska Hollawoodfruar"...Jag var sååå trött...

I morses bryggde jag en tidig kopp kaffe som jag lyxade till med lite kanel, (tack Moa för mitt nya beroende ;-).
Tor tittar på Nalle Phu och jag njuter av att se hur solen kommer fram mer och mer utanför fönstret...Jag hoppas att det blir en bra dag idag.
Babysim i förmiddag och vaccination av Pepsi i eftermiddag står på planeringen så det blir en del farande fram och tillbaka från stan iaf ;-)...

Önskar Dig en härlig och solig Tisdag!
Be FAB!


Trött kille med snutte får titta på Nalle Phu denna morgon.

4 comments:

Moa said...

visst e de gott! de blir ju lite lyxigare =)

Linda said...

Ja absolut...och lyx kan man ju inte få för mycket utav ;-)

Ida said...

Kaffe med kanel is da shit =)) Urgött eller!! Å glömde ju fråga hur det gick med interjuven,håller tummar och tår för att det kommer gå vägen!! Ses im då uppvärmda å klara för rytmik =)) Kramar!!

Linda said...

Japp, lyxigare än så blir det inte hemma hos oss en tisdagsmorgon ;-)...
Å vi ses imorrn ja...=)