Monday, March 29, 2010

A day off...


Nu är jag ordentligt mätt och ligger på soffan i lugn och ro...kanske ska jag sluta ögonen och slumra till en stund?...hmm
Svärmor är ledig från sitt jobb idag och har beslagtagit Tor, så han kunde få lite vardagsomväxling, och jag kunde få lite tid för mig själv...Jag känner mig bortskämd, men det är verkligen välbehövligt =), och jag är SÅ tacksam att svärmor så gärna vill umgås med sitt barnbarn.
Nu ska jag bara njuta att vara hemma själv, för när Tor kommer hem vid 16-tiden så ska vi åka in till stan för Tor ska till frisören ;-)...

2 comments:

Moa said...

Å gud va skönt de låter! Passa på å njut =)

Linda said...

Ja, är det något man har lärt sig sedan man fick barn så är det att njuta av att vara ensam en liten stund...men det blir snabbt tomt ;-)