Tuesday, March 9, 2010

En solig promenad och ett glas cava i solväggen


Även Pepsi börjar få vårkänslor och går gärna ut några meter ;-)
Efter babysim i förmiddag och vetrinärbesök i eftermiddag är vi äntligen hemma för idag.

Direkt när vi kom hem från vetrinären så släppte vi bara in Pepsi innan jag och Tor tog vagnen och gick våran härliga runda i solstänk.

Vårkänslor infinnersig hos denna maman och väl hemma passade jag på att ta ett glas cava i solväggen medans Tor sov i sin vagn, (vilket han fortfarande gör).

Visst jag kunde ju valt att brygga mer kaffe, men why, när det finns cava i kylen ;-)...Kan Maria Montazami dricka champange för att hon har köpt ett nytt läppstift, så kan väl jag också dricka "champange"...;-)
Hoppas ni har det härligt, det har vi!

5 comments:

Moa said...

Å vad gött de lät! Blir änna lite avis =) Själv har man druckit kaffe ute idag! =)

Linda said...

Jojo, fint ska det vara ;-)...
Som sagt, det är jag, du, (1) flaska cava och film någon kväll...Jag har inte glömt =)...

Moa said...

Haha! De låter bra! =D

Ida said...

Ha ha helt rätt man måste vardagslyxa lite,vi är ju hemmafruar nu för tiden ;-)))

Linda said...

O,ja, svenska ö-lösafruar :-)