Thursday, September 30, 2010

Resefeber

Tor har somnat, och jag är i packartagen.
Imorgon ska jag ju nämligen åka till Uppsala och stanna hos fina Linnéa över helgen =)...

Jag har jätteångest över tågresan, eftersom jag är mycket ovan vid tåg, och bytet i STHLM kommer förmodligen förvirra mig totalt, så om ni någonstans i Sverige, (det ska nämligen bli spännande att se vart denna resa slutar ;-), ser en vilsen trasdocka...var då vänlig att ta kontakt med den vilsan tradcokan...eller lämna en komentar på bloggen om i vilken stad ni senart såg henne, så kanske någon när och kär ser detta och hämtar upp mig ;-)

Ne, skämtosido...förhoppningsvis kommer jag till uppsala... och sedan hem igen på Söndag, och kommer jag bara dit så har Linnèa lovat att skoj ska det bli, och det tror jag absolut =)

Titta vilken fin pjamas M hade köpt till Tor idag =)...
...med smurfar på =)...





1 comment:

PIC- partner in crime said...

HURRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! Åh det kommer bli så awesome!!