Wednesday, September 15, 2010

Dagens inlägg

Godkväll!
Vilken härlig dag vi har haft!...
Jag har ju haft mitt lunchspin idag på Korpen idag, och även fast det bara kom 2 st så blev det mycket svettigit och jag gav järnet ;-)...*Skoj*
Efter några sköna timmar på gymmet med dessutom lite styreträning och solning, så åkte jag hem för att hinna ducsha innan jag hämtade Tor på dagis och vi åkte på eftermiddagsdate hos Moa och barnen ute på ön =)...Vi har haft en mysig eftermiddag där, och min längtan efter en kattunge övergick plötsligt till SUPERlängtan, när jag fick gosa med deras söta lilla Ella!
Tack Moa för kaffe, bullar, och en trevlig pratstund!

Väl hemma spenderade jag och Tor ca halvtimmen utomhus innan vi gick in och åt grillad kyckling med potatisallad...egentligen hade jag tänkt att jag skulle laga potatis/kassler-gratäng idag, men eftersom vi blev lite senare hemma än beräknat så fick det bli lätt...imorgon när jag har lämnat Tor på dagis hinner jag nog hem och laga lite gratäng, innan jobbet kallar ;-).

Nu har jag just dammsugit här hemma och M är precis hemkommen, så nu blir det ett glas vitt i soffan, innan sängen...Imorgon ska jag spendera massa tid med Tor innan dagis...för när han väl är på dagis har jag tid att hinna med annat...
Skönt att äntligen börja komma in i vardagsrutinerna



En nöjd-med-dagen-kille, men trött efter både lek och bus, först på dagis, sedan hos kompisarna...
(Han somnade bums när jag lade ner honom i sängen, efter en välbehövlig dusch ;-)

No comments: