Monday, September 13, 2010

Godmorgon Måndag, Hej rutiner!

Hallojsan bloggen!
NU äntligen ska vi komma in i rutiner...
Nu kan hösten sätt igång på allvar, och vardagslivet är välkommet.

Tor ska till dagis idag...och ännu en gång hoppas jag att han inte ska ha glömt för mycket...det har blivit så "hoppigt" för honom med dagis...men nu hoppas jag verkligen att han ska få komma in dagisrutinerna på riktigt...utan längre uppehåll.

Jag börjar inte jobba förens klockan 15.00, men Tor ska börja klockan 11. Om ni minns så har jag skrivit någon annan gång att jag hade planer på att ändra hans dagistider, så istället för att börja klockan 13.00...så börjar han nu klockan 11.00, de dagar som jag jobbar kväll =)...Hoppas att det ska fungera bra för honom.

Nu ska jag strax sätta igång dagen..och gå upp och putta lite på min skatt som sussar gott i sängen där uppe ;-)...

Hoppas ni har en härlig vecka framför er!
PoK/ Trasdockan

No comments: