Tuesday, September 28, 2010

Aningens frustrerande...

Idag, är nog ingen bra dag för mig att gå upp egentligen, känner jag...
Jag känner mig irriterad, för jag vet nämligen att jag och Tor kommer ha en HELdag med tråk, rastlöshet och därmed också en del gnäll...

Fy tusan för att hösten är här...eller ne, inte hösten...men att det ska "blåsa hornpär", (som M brukar säga), det bara käns så tråkigt, eftersom det inte är minsa kul att vara ute när det blåser så...särskillt här hemma hos oss, där vi bor lite upphöjdt...här blåste det lixom mer än någon annan stans har jag kommit på...Så är det kallt också...
Åhhh..., snart är vintern här cokså! =o...

Tur att Tor har fått en fin "risbollslampa", i taket, på sitt rum nu iaf...den får väl lysa upp i hösten, vintern och kylan...


2 comments:

Elin said...

Hihi, ännu en gemensam sak i våra liv... Nathalie har en likadan rislampa fast den har rosa kungakronor på =) Kram på er

Linda said...

Haha, se där ja =)...Tor fick sin igår...välbehövligt med en taklampa nu när mörkret faller på allt tidigare...