Wednesday, September 22, 2010

Mysigt att vara hemma...

God eftermiddag.
Nu är jag och Tor hemma...så mysigt.
Efter dagis idag, så åkte vi till tandläkaren, för han var kallad på 1,5årskontroll, där vi pratade lite om kost och tandborstning...mindre kul tyckte Tor, men när vi väl kom hem, och han fick leka ute i trädgården var det en glad kille =), och med en halv prickigkorvsmörgås i magen kände han tydligen att han kunde dela med sig med resten, till grannens hund ;-)...
Men trött verkar han vara, så jag har just lagt upp honom på sitt rum och det låter som han har somnat faktiskt...vore kul om han kunde vara lite glad...och framförallt vaken ikväll när M kommer hem vid 19-tiden.

Jag hade ganska rejäl huvudvärk när vi kom hem...kanske för att jag har ätit dåligt idag, och ändå haft 2 spinningpass i förmiddags, kanske för att jag inte hade drukigt något kaffe...
Det kändes under 2:a spinningpasset kan jag tala om ;-)...men imorgon ska jag ge min kropp en vilodag...dessutom är jag ledig från jobbet imorgon också, så det blir nog en sväng för mig och Tor till badhuset =)...en riktigt mysig lyxdag!


När vi var ute och lekte i trädgården, fick vi besök av grannens huns, till Tors stora förtjusning...


No comments: