Wednesday, September 22, 2010

När man minst anar det...

Hejsan bloggen.
Idag sker uppdatering från Koprens spinningsal =)
Jag har just haft dagens förtsa spinningpass, (vikarie för Marias onsdagspass för invandrare), och nu ska jag snart lägga mig i solariet och vänta på att klockan blir 12.00, då är det dags för mitt lunchpass =)...

Kvällen igår var minst sagt lite jobbig...
På grund av något som hände på jobbet så fick jag hastigt lämna arbetet och åka, först till akuten här i stan, men de kunde inte hjälpa mig, så de skickade mig vidare till akutmotagningen i Skövde...
Som tur var så kunde min lillebror följa med och hålla mig sällskap i bilen, och väl där i några timmar...Nu följer många månader av ovisshet och lite rädsla...
Det jobbigaste var ändå att lägga mig ensam när jag kom hem...när jag mer än någon annan kväll hade behövt M vid min sida...
Men ikväll kommer han hem som tur är, min starka trygghet...och tur var väl också att mamma kunde vara hemma hos Tor...
Man ska vara tacksam för allt fint man faktiskt har i livet!

5 comments:

vbf said...

Vad hände?Fick du ett nålstick?
Jag ska assistera imorgon och vi har en patient som kommer in som vi vet har HIV. Jag bara VET att jag kommer sticka mig......... =S
Kram på dig.... Jxx

Linda said...

Man kan inte göra mer än att skydda sig med handskar och vad som krävs...Hoppas du klarar dig utan stick...Kram

Ida said...

Men usch då gumman,hoppas att du är ok nu! Kram till dej!

Linda said...

Tack Ida för din tanke!...

vbf said...

Så, vad var det som hände då????
Kram x