Wednesday, September 1, 2010

Dán före dán...

...Äntligen är den här...min efterlängtade semestervecka...och imorgon åker vi till Bulgarien!...Jag är i stort behov av värme och sol för att bli kvitt min förkyldning ;-)

Jag har dammtorkat här hemma, ingen tvätt har vi kvar i tvättkorgen och i princip allt är packat och klart...Det ska vara njutbart att åka bort...men också att komma hem ;-)...så därför vill jag fixa det mesta to-dosena innan resan =)...

Tor har just gått till sängs, men ännu inte somnat, jag och M ser på Fångarna på fortet och mina naglar är nyfixade ;-).


Tor har fortfarande varit lite gnällig och varm idag så han och M har spenderat dagen här hemma medans jag har varit på jobbet. Jag tror att mina killar behövde lite far-och-son-tid ;-)...De har lekt med lego, lekt ute och varit på Ms jobb för att kolla igenom familjebilen så den är ok inför resan till flygplatsen imorgon...

Min semester infirades med Tapas-take-away!


3 comments:

vbf said...

Ha det nu superbra!!! Glom inte att Factor 50 på solkrämen faktiskt ger en snygg bränna (bildbevis från forra årets Turkietresa finns på FB). Bra att Tor mår lite bättre. Du har väl packat dom SNYGGA badbyxorna till honom. Puss till er alla 3.
Kram Jxx

patricia said...

Ha det så bra på resan och sola och bada lite åt mig med =) Väntar på att ta en fika och få höra hur resan va! Njuuut! Kram!

Linda said...

VBF; Jag har absolut packat de snygga badisarna till Tor...Han kommer bli poolkantens kung ;-)

Patricia; Jag lovar att höra av mig så snart jag är hemma, så boker vi in en fika väldigt snart!

Tack!