Saturday, September 25, 2010

A new love...

Hejsan höstiga lördag!
Här sitter jag på sängen och känner mig så gott som redo...Vi ska nämligen få lite lunchgäster klockan 11.00 för att fira lite att M fyllde år tidigare i veckan.
Varmt har vi det också, eftersom M envisades med att vi absolut måste ha tändt i kaminen nu när det är så "ruggigt" väder ute...och 10 personer ska tränahgas här hemma hos oss ;-)...

Förreseten så ville jag visa upp min nya stolthet och kärlek just nu...tror nämligen att jag har missat detta.
I Bulgarien köpte jag en ny väska...en Luise Vuitton-kopia...det är stor och härlig och jag blev kär första gången jag såg den =)...Så fick jag också tag på en matchande plånbok också..*lycka*







Ha en skön dag!
PoK/ Trasdockan

2 comments:

patricia said...

Jättesnygg väska!!!

Linda said...

Tack vännen! Fick du mitt sms igår? Kram