Tuesday, September 21, 2010

Me VS Jocke

Igår när jag uppdaterade min status på FB, så löd den; "Wohoo! Efter ett oerhört svettigt och skönt spinningpass är jag redo för ny vecka, nya utmaningar, nya möjligheter. Bring it on!!!"

Jocke, (som också är instruktör på Korpen), svarade att han utmanade mig att vinna över honom på löpbandet, (5km)...Jag lovade inte att jag skulle vinna, men endast den som inte tar sig an en utmaning, är en förlorare,...och det är INTE jag ;-)...

Efter jag hade lämnat Tor på dagis så gav mig iväg till gymmet där vi hade bestämt att vi skulle ses.
Jag sprang på 30min,20sek...Jocke sprang på 29min,13sek, så JA, han vann, men jag är stolt ändå över min tid ;-)...och träning fick jag även denna dag =)


Mästerfotografen Mats tog en bild men Jockes mobil.

(Bilden har jag lånat från Jockes FB)

No comments: