Friday, September 10, 2010

Back @ home...

Tjoho bloggen!
Vad glad jag är att vara hemma...HAHA...ne, inte sådär jätteglad faktiskt...men okej...lite glad ;-)
Jag är dyngtrött idag...vi kom hem typ 03.30 inatt, och jag gick upp 06.00 för att åka till Korpen och ha mitt spinningpass...Men det gjorde ingenting, för spinningen har jag saknat så!
Nu har jag och mina killar här hemma packat upp det mesta, och tvättmaskinen kommer få jobba hårt i helgen, men det gör inget...för denna sanaste veckan har varit SÅ FABULICIOUS!
En vecka fullspeckad av minnesvärda upplevelser och stunder...
Jag ska dela med mig med några bilder i ett kommanda kollage =)...
Hoppas att Du också har haft en skön vecka, och att du väntar en skön helg!
PoK/ Trasdockan
Mitt egentliga, rätt, liv ;-)...






2 comments:

vbf said...

Tjohooo, she's back =)

patricia said...

Det ska bli jätteroligt att höra om eran resa! Det ser jag fram emot!