Tuesday, September 21, 2010

Ellos-shopping

När jag kom ut från Korpen idag, så hade jag fått ett sms.
Jag hade paket på posten att hämta ut! Så jag tog vägen förbi, innan jag åkt till mammas jobb för att byta bil...
I förra veckan klickade jag nämligen hem en fleesfodrad regnoverall till Tor, efter rekomendation av vännen Moa =)...dessutom verkade det på komentarerna om plagget, att den var en riktigt superoverall =)...och Tor beöver ju ändå ha något nu när hösten, regnet och kylan börjar komma.
Ska bli kul att prova den på honom, men det får vänta till imorgon, för nu ska jag snart åka och jobba, och när jag kommer hem ikväll så sover Tor gott i sin säng...Mormor ska vara barnvakt idag också...
Jag tackar för alla kära NÄRA som vi har, och som så gärna hjälper oss =)...*ovärdeliga är Ni*

Tors nya, fina, blåa overall =)...



5 comments:

annett said...

vilken fin dress.De färgerna kommer att passa Tor perfekt.Det är vi som är tacksamma som får låna honom.Hoppas att det flutit på för honom på dagis.Han kommer att få en ny kompis att leka med hos farmor,han heter bosse.Vi får honom om ca.14 dagar

Anonymous said...

Hejsan kära du!! hoppas att allt är väl med er? Du får Gratta Markus ifrån oss =) Precis en likadan overall fast svart har jag fått hem till W efter tips från Min vän Sofia fyrabarnsmamman =)) Det kommer nog bli toppen,kommer dom varken frysa el bli våta!! Kram på dej!

Anonymous said...

Var jag som skrev!!

Linda said...

Hehe...Jag börjar förstå att den anonyma komentarlämnaren är du Ida =)...Ja, overallen verkar superbra, så jag är väldans nöjd med köpet till Tor =)... Hoppas han kan ha den i vinter med något underställ...jag köpte 92 så den borde han ju inte hinna växa ut än på ett tag.

Annett; Vad ska det ska bli att träffa Bosse! Mysigt med liten hund...det kommer nog Tor att tycke också!

Ida said...

Japp samma här tog oxå 92! Hi hi ja datorn vill tydligen att jag ska va anonym =)