Wednesday, September 29, 2010

Läs inte detta inlägg om du är dietist!

Mmm, jag har just averkat ett tufft gym-pass...skulle ju haft spinning, men idag var det ingen som kände för att svettas på lunchen, så jag packade ihop mina grejer och körde en runda i gymmet ist...

Det var verkligen tufft idag. Jag hade glömt att äta något litet under förmiddagen, så det enda jag hade att köra på var en ganska dålig frukost, men jag körde hårt, och även om jag vet att det är fel, så kan jag inte hjälpa att känna motivation för att verkligen gå ner några, (ca 2 kg), till...för när jag kör ett hårt träningspass på ganska tom mage och jag känner sig sådär nästan svimfärdigt/ illamående...kan jag inte hjälpa att tycka att det käns som det tar extra på fläsket ;-)...Det motiverar iaf MIG, som bara den...

Men nu är jag hemma, och, tro mig, jag mådde verkligen illa när jag gick innaför dörren med hjälp av min allra sista energi, som tur är hade jag lite couscous kvar från igår, tonfink på burk och majs att bara slänga i samma tallrik och mumsa i mig...GOTT!
För även om jag tycker att hunger är en ganska så njutbar känsla, (som jag faktiskt mår ganska bra av), så VET jag att min kropp behöver energi...och det får den ;-)..


No comments: