Tuesday, September 14, 2010

En ledig dag

Hej bloggen!
Åh, så skönt med en ledig dag...
Idag hade jag och Tor bestämt date med Patricia och barnen på ÖF, så där har vi spenderat våran fömiddag, och på vägen hem åkte vi förbi mataffären för att okynneshandla lite ;-)...
Jag blev nämligen så sugen på "Flygande Jacob" till kvällenb och vill gärna ge mina killar här hemma något extra gott ikväll ;-)...Det förtjänar dem =)

Eftersom jag är ledig ikväll och M kommer hem direkt efetr jobbet, skulle jag gärna åka till gymmet, men idag tänker jag hålla mig hemma. Vi behöver lite vardagsfamiljetid tillsammans, så det ska bli en familjeprommis när M kommer hem ist, och lite lek i trädgården innan jag sätter igång med maten =)...

Mätt och belåten efter lite lunch =)
Tor stylar...men ajaj, sa mamma ;-)...

No comments: