Saturday, November 30, 2013

Ledig lördag!

Åh! Vad det är härligt att bara vara ledig en lördag såhär! Jag verkligen njuter! :-)

I förmiddags var jag såklart på gymmet! Körde ett riktigt bra och genomgående ryggpass idag! Full fokus! :-)

Jag och marklyften börjar komma bättre överens, men det har också tagit ca 7 månader för oss att komma dit vi är idag,
Vi kommer aldrig bli "bästa vänner", men vi har kommit till insikt att vi kommer inte undan varandra ;-P...
Jag har varit envis och inser min begränsning i marklyften, men jag har och kommer inte gett upp!!! :-)
I NEED them!, My back, needs them... Haha!


Chinsen börjar också ta sig :-D...

...och därmed ryggen...

Efter träningen hade jag bestämt lunchdate med både mamma och bror.
Det blev på trasdockans favvoställe; "Mellbygatans delikatesser"

...och jag åt min favvosallad;
Chevre med valnötter

Nu blir det lite chill här hemma hos min goding, och sedan ska vi gå fram på stan och ta några glas ;-)

Bäst att passa på nu medan jag kan.
Möte i GBG med coachen nu i veckan som kommer och jag misstänker en snart intågande diet ;-)...

Have FAB bloggisar!
PoK/ Trasdockan 

No comments: