Sunday, November 24, 2013

Ser fram emot en ny vecka!

Godkväll Bloggen!

Jag har jobbat klart min helg och imorgon är jag leeedig!
Ser fram emot morgon förmiddagens styrkepass. Bröst och triceps väntar :-)

Dessutom har jag mina dubbelpass imorgonkväll med spinning! So getting A bit of cardio as well ;-)

I helgen kastade jag om mina jobbturer lite. Så jag gjorde delad tur igår, (lördag), och en längre kvällstur idag, men SÅ skönt att sluta 20.30, ist för min vanliga 21.30 :-)...

På mina lediga timmar igår, åkte jag och godingen till gymmet...SÅKLART! ;-P... Där vi dessutom träffade lite andra träningsvänner.
Det blev en glad och trevlig eftermiddag på Korpen! :-)

Körde ben och massa ASS!, så idag har jag världens träningsvärk!
Fick lite nya övningar av en träningsvän som är utbildad PT.
Tyckte själv att det var ett mycket bra pass, jag var HELT slut i benen efter!

Bilder från ett tidigare axelpass;


Jag älskar att gå igenom träningsbilder och filmer för att se framsteg, förbättringar, tekniker och muskelgrupper som behöver prioriteras.


I eftermiddag har jag dessutom varit i kontakt med min coach, Camilla.
Vi har bokat in en tid för ny konsultation.
Nu vill jag bara att tiden ska gå liiiite fortare ;-)

Hoppas att helgen har varit bra och att ni bloggisar nu känner er laddade för en ny vecka!
PoK/ Trasdockan

No comments: