Monday, November 18, 2013

Feeling Bad ass!

Godkväll bloggisar!
Är det bara jag i hela Sverige som vissa dagar känner att man måste anstränga sig SÅ mycket för att vara trevlig mot människor?

Seriöst!, ibland känner jag  det som att jag för andras skull bara borde hålla mig långt borta från civiliserade omgivningar. Haha!, idag är en sån dag.

Tur att jag är professionell på jobbet och gymmet iaf.

Jag har bara känt mig extra trött och stressad av olika anledningar de senaste dagarna, och såpas väl känner jag mig själv att jag vet att det är precis såhär min hjärna fungerar och tar energi i just stressade och ohållbara situationer.

Förra veckan fick jag denna bilden av Beby; 

Känner att den kunde passa en dag som denna ;-)... Haha, ser ni likheten, på Beby inte allra minst! Slående! :-D

Jag har hämtat Tor ikväll efter spinningen!
Det blev pyjamas och kvällsläsning omedelbart när vi klev innanför dörren här hemma ca 20.15 ikväll.
Nu sover min skatt så gott och jag ska också lägga mig. Som sagt trött, överbelastad hjärna och dessutom en höft som gjort sig till känna sedan igårkväll :-/...
Hehe, det är inte mycket med denna maman för tillfället ;-)...

Nåväl; avslutar detta inlägg med lite motivation till er kvinnor starka kvinnor där ute;

Godnatt bloggisar!
PoK/ Trasdockan

No comments: