Monday, November 18, 2013

Del av ett Team

Hej bloggisar!
Här ligger jag i solariet och "värmer upp" inför dubbelpassen i spinning ikväll :-)

Jag har jobbat idag och skulle egentligen jobba imorgon också, men det blir VAB för mother Ragdoll, då Tor har blivit förkyld och lite febrig :-/... Hans pappa har varit hemma med honom idag, så får jag ta morgondagen. Vi får ju dela på det lite.

Jag har fått goda nyheter idag! :-)
Jag har talat med huvudansvarig och har fått klartecken att få tävla för ett team nästa år! Käns stort faktiskt, då det är just det teamet som jag helst ville komma med i.
Jag kommer sponsras av, och tävla för Team Steel Nutrition i Trollhättan!

Plötsligt käns allt så verkligt, och jag känner mig glad och motiverad, samtidigt en gnutta orolig och spänd ;-)...
I guess thats A good thing!
Woohoo! Happy Ragdoll!

Kolla gärna in deras bloggsida där andra atleter från teamet bloggar! www.steel.nu


Time to spin some ASS off!
PoK/ Trasdockan 

No comments: