Sunday, December 1, 2013

Peace out bloggens!

Godkväll bloggisar!
Jag är hemma efter dagens 2delade arbetspass, och ska faktiskt lägga mig och sova nu, eftersom jag ska vara tillbaka på jobbet tidigt imorgonbitti :-)...
Skönt med en kort dagstur då, så hinner jag med gymmet innan jag åker hem och fixar mig iordning inför kvällens julbord ;-D...

Mat, mat, mat!, känns inte som jag gör annat än äter för tillfället! I helgen har det dessutom blivit en del av den mindre nyttiga maten :-/...

Seriöst, jag känner mig så peppad och redo att ta mig an dieten snart!
Offseason-booty wants to get tiny ONseason!

Nåväl dax, att krypa ner, smörja in mina höst/vinter-torra händer, (fick skönaste handcremen i födelsedagspresent, Maria Åkerberg, så dryg, mjuk och dessutom naturliga ingredienser, Love it!)
Imorgon vaknar jag pigg, utvilad och redo att ta mig an upcoming week!


Peace out bloggers!
PoK/ Trasdockan 

No comments: