Wednesday, November 6, 2013

Längtar efter dieten

Hej alla glada bloggisar!
Tänk att en vecka med så många "lediga" dagar, kan vara så full av jobb!
Just det!, jag har varit inne på massa extra jobbrelaterade möten denna veckan, och från och med imorgon börjar min jobbhelg.
Nåväl, så är det ju ibland.

Innan mötet idag hann jag iaf iväg till gymmet!
Ett härligt bröst/triceps-pass blev det, och känner redan nu att träningsvärk imorgon kommer vara ett faktum!

PicBomb!; :-D






Känner iaf att jag är sjukt laddad för tillfället, med bra motivation och bra energi på mina gympass!

Jag längtar dock efter dieten när musklerna kommer bli mer framträdande. Lite trött på bulken nu, även om jag i det stora hela känner mig tillfreds med min dagsform.
Jag har faktiskt börjat lite smått att förbereda mig inför dieten. Lite produkter har jag handlat hem, börjat kolla upp lite alternativa recept och livsmedel och rent mentalt känner jag mig helt redo!
Jag känner att dieten kommer öka motivationen ytterligare och dessutom hålla den uppe, även om jag är förberedd på vissa downperioder även då!

Måste faktiskt passa på att tacka de människorna på gymmet, insta och i övrigt som peppar med ord, sms, och tillochmed mail till mig redan nu!
Har faktiskt fått en del uppmuntrande ord senaste månaden, och det känns FAB! :-D


Hoppas ni bloggisar njuter av skön och lugn onsdagskväll.
Tor och jag myser i soffan efter kvällsmaten.

PoK/ Trasdockan

PS. Vill ni bloggisar följa mig på Instagram, så heter jag numer ragdolldeluxe där ;-)

No comments: