Wednesday, November 20, 2013

Back at the gym

Hej bloggen!
Idag, äntligen, kom jag iväg till gymmet!
Tor fick följa med.
Jag körde ett riktigt bra axel och bicepspass med bra motivation och pump! Tor var jätteredig!

Han hade en feberfri natt och morgon, dock i slutet på mitt träningspass var han bra trött och väl hemma åt han lite innan han somnade.
Det blir en dag hemma för Tor imorgon också.
Även om han har lite mer energi och är lite mer "sig lik" idag, så behöver han en lugn dag imorgon också med tanke på att han fick en liten febertopp mitt på dagen idag.

Det blir ett pass på gymmet imorgonförmiddag också! Ser fram emot bröst och triceps! :-D


Nu har vi ätit lite kvällsmat. Snart ska vi se "halv åtta hos mig" och pyssla iordning lite här inför kvällen :-)

PoK/ Trasdockan

No comments: