Thursday, November 21, 2013

Body in progress

Godkväll bloggisar!
Jag är hemma från kvällsjobbet och Tor har just somnat!
Tyvärr har han återfått febern ikväll så han får bli hemma imorgon också.
Jag har honom på förmiddagen, så kommer Tors pappa och hämtar honom innan spinningen.
Tror att han har influensan :-(, min stackars Skatt.

Imorgon efter spinningen ska jag köra ett fett ryggpass! Längtar!
Har kollat lite bilder ikväll och jag ser progress på min rygg!
Motivation!!! :-D

Jag har lixom kommit till en "point" i min träning där jag faktiskt kan se skillnad på min kropp från när jag började träna mot mitt mål, vilket var i april, och nu, ca 7 månader senare kan jag känna stolthet över hur långt jag har kommit hittills! :-)
Jag är glad över mitt beslut att sätta upp detta målet om att tävla, dessa 7 månader hade gått förbi ändå, med eller utan den hårda träningen, och jag ångrar den inte!

Detta är mitt jobb, mitt slit, mitt hårda arbete, min beslutsamhet, och detta är bara början
" There's no Way but up from here"! :-)

Godkväll nu bloggisar!
PoK/ Trasdockan


No comments: