Monday, November 25, 2013

Heavy Ragdoll

Hej bloggisar!
Jag är hemma efter 2 härliga spinningpass ikväll, och styrkepass följt av lunch på stan med min goding, tidigare idag. :-)

I eftermiddags när jag kom till Korpen bad jag min kollega Mats att ta en vikt och mätning på mig.
Jag har inte vägt mig sedan i Augusti, och någon mätning har jag inte gjort sedan i maj! 
Tänkte att det kunde vara dax nu när ett möte med coachen väntar :-)

Jag måste säga att jag blev positivt överraskad!
Min coach satte upp ett mål om att komma upp i en vikt på 70kg innan dietstart! Det gick ju inte särskilt bra i somras, jag vill minnas att jag var uppe i en vikt på 66kg som Max i somras och jag har väl trott att jag ligger där någonstans ännu.
Idag vägde jag 68,0 kg!, och jag känner mig SÅ stolt! :-D...om än något chockad!
Även om jag inte är uppe i hela 70, så har jag ändå gjort en overall viktökning på 3,6 kg sedan i maj, då jag vägde 64,4 kg.

Dagens mätning;
Haha, jag är säker på att några av Er bloggisar funderar på hur i helvete man kan vara så lycklig över en viktUPPgång, när så många idag bara kämpar på med med sina viktminskningar!
Fitnessvärlden är annorlunda!
Muskler väger! ;-)

Väl hemma ikväll har jag övat lite poseringar;
I might be all heavy and bulky now, but im gonna nail the shape of My life, in time for My competition!
So am I gonna practise My poesing and just be smashing! ;-)
Still got A great bit of practesing to do!

Nu blir det lite chill i soffan innan läggdax och tidig morgon imorgon.
Have FAB bloggisar!
PoK/ Heavy Ragdoll




No comments: