Thursday, November 7, 2013

Prework workout

Åh, Jag måste säga att den bästa gymtiden, i mitt tycke, är förmiddagar!
Det är lite lugnare i gymmet, man är pigg, utvilad och energisk, och känner ingen stress att man måste hinna hem och laga middag och allt sånt där kvällsgöra.
Så skönt att ha det avklarat för dagen sedan med!

Dagens pass var riktigt bra och jag fick megapump typ direkt!
Körde axlar och biceps :-)... Lite favoriter där ;-)

Morning photoshoot här hemma.
Tor är bästa fotografen ;-)...


Jag ska snart åka till jobbet för en kvällstur idag... Första dagen på denna jobbhelgen :-)...

Ha det bra bloggisar!
PoK/ Trasdockan

3 comments:

annett said...

nu är han hos mig.kom på att han tänker sova ihop med farfar.Hoppas att dom lämnar en liten plats till mig.Han har lekt med robin och gangster en stund, sen lagat traktorn och ett bad innan kvällsmat.Somnade så skönt vid 8:30

Lena Askerlund said...

Åh, önskar så jag kunde haft honom i kväll med jag har pluggat hela dagen fram till nu(21.55)! Litet avbrott bara för joggingtur och snabbt ärende till stan. Nåväl, han får komma till mormor på söndag!

Linda said...

Åh vad mysigt Anette. Jag saknar honom redan, så tomt utan honom här hemma :-/. Tur han har det bra hos Er. Tack för Er hjälp!

Ja, mamma, fokusera på studierna nu.
Din tid kommer när du har mer möjlighet att ha honom hos dig! Tacksam för den hjälp du är iaf!
Lycka till imorgon på tentan!