Wednesday, November 27, 2013

So much for A day off...

Godkväll bloggisar!
"So much for My day "off" :-P...

Har knappt gjort annat än att ränna hit och dit idag. 
Men nu har jag iaf landat i soffan.
Tidig morgon för mig och Tor imorgon, så jag ska verkligen försöka komma i säng i bra tid idag.

Tor fick följa med mig på styrelsemöte idag, (inte så kul för en 4åring kanske), men kände att jag behövde gå på mötet idag.

Tor har varit med en del på Korpen den senaste tiden :-)
Inte bara negativt, han lär ju sig och vänjer sig, något som kan komma till pass nu när dieten snart börjar och cardiopassen ska fixas in i min vardag!

Dessutom tycker jag att det är viktigt på lång sikt. Tor behöver veta att gymmet är en livsstil och en självklarhet.


Hoppas att ni har en bra kväll bloggisar!
PoK/ Trasdockan

No comments: