Wednesday, November 13, 2013

Reunion with My Pilates

Godkväll bloggisar!

Jag har äntligen fått min skatt till mig idag... :-D
När han är hos mig så kan jag inte låta bli att titta in i hans rum efter han har somnat, och gå fram och snusa lite på det absolut finaste jag har!
Ah, men seriöst!... Jag går in flera gånger bara för att få se honom, höra honom sova och pussa lite på honom :-)...
Då är jag som mest lycklig!



Ikväll har jag dammat av mitt pilatespass, gått igenom det och känner mig nu lite lagom nervös faktiskt, inför morgondagens pilatespass som jag aka hålla i! ;-)... Ringrostig Trasdocka ;-)

Ne, det kommer säkert gå toppenbra!

Ni som är anställda i lidköpings kommun är välkommna att träna gratis i kommunens kom-i-form utbud, (program hittar ni på kommunens intranät), och imorgon 19.00 kan ni altså komma och träna pilates med mig i månesköldskolans gymnastiksal!
Välkommna om andan faller på!


Godnatt nu bloggisar!
PoK/ Trasdockan

No comments: