Monday, November 11, 2013

I väntans tider...

Ca 2 månader kvar till dietstart!
Jag LÄNGTAR!
Jag har lixom spenderat våren, sommaren och hösten på att focuserar på att bygga, äta, växa, viktöka.

Klart att jag känner och ser att jag har vuxit, och jag känner mig stolt och jag känner att jag har gjort bra ifrån mig.
Jag har ca 2 månader kvar att fortsätta bulka. 
I januari, (äntligen), ska jag starta min diet, och DÅ äntligen ska jag också  börja få se resultaten av mitt hårda kämpande!
Just nu käns det ju mest som att resultaten lixom döljs under allt underhudsfett! Känner mig bulkig och småfet :-/
Det bidrar till att det ibland käns lite stillastående för tillfället!
Dock är jag medveten om att jag säkert kommer sakna energin som bulken bidrar med...

Nåväl; jag har just övat lite backflex;





Som sagt!; det ska bli intressant att se vad som döljs unde bulkfettet ;-)...

Nu blir det kaffe! Sedan ska jag ge mig iväg till gymmet och tänkte hinna med en halvtimme i solariet innan spinningen :-)

PoK/ Trasdockan


No comments: